Pagina's

woensdag 31 augustus 2016

I want it and I want it now


Hallo bloglezers,

wat fijn dat ik jullie hier weer mag begroeten. I want it and I want it now, ja wij dames hebben nogal eens wat wensen he. Een dagje heerlijk shoppen en dan is het natuurlijk wel heel erg leuk als je ook nog eens kunt kopen wat je graag zou willen. Nu heb ik dat meer met hobbyspullen dan met kleding moet ik zeggen alhoewel dat toch ook wel erg leuk is.


Ik heb deze shopaholic, zo noem ik haar maar even, wat overdadig in de make-up gezet omdat ik dat wel erg bij haar vind passen. 

Eerst heb ik de gehele dame gekleurd met Molotow Aqua Twin Makers. In heerlijk felle tintjes. 
In het kleurwerk heb ik in al haar kleding steeds met twee tintent gwerkt, waardoor je wat diepere kleuren krijgt. Hiervoor werk ik uiteraard met de Molotow Squeeze pennen! Voor het kleurwerk heb ik de 1 mm gebruikt voor het werk om de gekleurde afbeelding heen de 3 mm.


Haar jas heb ik eerst gekleurd met 003 Orange en daarna, ik laat het eerst wat drogen met 005 Vermillion. 
Haar rokje eerst met 008 Pink en de kleur wat dieper gemaakt met 005 Vermillion. 
Voor haar huid heb ik gebruikt, 019 Brown, 003 Orange en 008 Pink. 
Pas nadat de hele afbeelding ingekleurd was ben ik de achtergrond gaan bewerken. Tot op dit punt was deze dus nog wit. 


Voor de achtergrond heb ik de kleuren 016 Yellow Green en 012 Cyan gebruikt. Wees verzichting om dat je niet je afbeelding wilt raken met deze kleuren. Je kunt de afbeelding langs de randen insmeren met wat Molotow Masking Liquid, dat rol je er later zo weer af. Een papieren masker kan natuurlijk ook maar als dit nat wordt kan het toch nog wat doorlekken. Met de Masking Liquid heb je hier natuurlijk geen last van!

Voor de achtergrond heb ik een grote labelstans van Crealies gebruikt, eerst op de maat gestanst die ik wilde gebruiken. 
Daarna de beide kleuren lekker speels aangebracht met gebruik van Molotow Blender Pro vloeistof. 
Dit kun je aan de lucht laten drogen maar omdat ik direct verder wilde heb ik even een heattool gebruikt. 


De swirlstempel, de dame en de teksten op de kaart, zijn stempels van Doo Lally Pip.
Op de achtergrond ook nog een stempeltje gebruikt van Crealies. 
Met behulp van de labelstans heb ik er een kaart van gemaakt. De stans heb ik tegen een stuk dubbelgevouwen kraftkarton gelegd. Deze nagetekend en dubbel uitgeknipt. 
Ben benieuwd wat jullie van mijn shopaholic lady vinden! 

liefs, 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat lief dat je de tijd neemt om mijn blog te bekijken en een reactie achter te laten! Ik lees ze met veel plezier!
liefs Yvonne